Arzuanne pazartesi gıttım de bi sorucam bakalım ne dıycek 1 sene once tekstilde calısıyordum o zaman cildiye calıstın yerden kaynaklı bı durum dokundun kumaşlar da kimyasal var demıstı renkli oluyor ya boyadan felan ama o zaman kabarcıklar ve kasıntı oluyordu canım cok yanıyordu isten cıktıktan sonra gecti tekrar etmedi hamılelıgın sonlarına dogru tekrar basladı deterjandan supe ediyordum suan vitamine gelirsek evet suan ıcın degerlerım gayet iyi tansiyon mu onu da bilmiyorum alerjim normal de var ama avucumun ıcınde olmuyordu uzun zamandır bende merak ettim boyle olan var mı