Tokyobtl Anneler hamileyim 33+4 kıl kurdum var onun için vermazol kullanan oldumu bebeğe zararı varmı
Tokyobtl aysenuroztunc artık çok kötüyüm duygusal ve psikolojik olarak ağlamaktan üzülmekten stresten yemek bile yiyemiyorum doğru düzgün ne yapsam ne etsem geçmiyor artık sabrım kalmadı çok kötüyüm
aysenuroztunc Tokyobtl aynı sorun bende de var dı yıllar sürdü hala ara ara tekrarlar inşallah gebelikte bulaşmaz ilaçta kullandım fayda etmedi bana vücut kendi üretiyor sanırım ara ara
Tokyobtl aysenuroztunc ilk defa başıma geldi benim de nasıl oldu nerden bulaştı bilmiyorum bile çok temiz bir insanım yani nasıl geldi başıma anlamadım birde hamileliğimin başından beri Bitmedi gitmedi bir türlü
aysenuroztunc Tokyobtl salam sosis bunların çiğ şekilde tüketiminden yıkanmamış sebzelerden hatta avmdeki tuvaletten bile bulaşabilir bulaşma alanı çok geniş maalesef
Tokyobtl aysenuroztunc evet biliyorum ama şarküteri şeyler hiç yemiyorum ki yani olacağı varmış olmuş ama gerçekten çok zor birşwy ya bana göre birde ilaç kullanamıyorum da çok zor
aysenuroztunc Tokyobtl aslında hiçbişey ilaç ve temizlik dikkat ettim çamaşırları 90 derecede yıkadım nevresimleri günlük değiştirdim başka extra bişey yapmadım