Zuzuu1 filmden benimkide öyle çıkmıştı doktor t rahime benziyor ama önemli engel olacak birşey değil dedi zaten şuan hamileyim. Normalde rahim ters armut gibi üstü biraz daha tombik yukarı doğru olması lazım ama seninki daha düz duruyor ama bu çekim açısındanda olabilir dediğim gibi engel olacak önemli bir durum değil bence herşey normal en fazla diyeceği şey t rahim