myprincessgirl_ benim eşim cezaevine girdi kavgadan dolayı bir cafeye 16 yaşındaki kardeşiyle oturmaya gidiyorlar sonra Cafe sahipleriyle bir tartışma çıkıyor 9 Eylül günü oldu karşı tarafın mekanında kavga çıktığı için mekan basma gibi geçiyor ama öncesinde bir kavgaları vs yok karşı taraf silah sıkıyor çarşı ortasında ama tutuklanan eşim oldu pazartesi ara mahkeme var 3 ay olacak karşı taraf şikayetini çekti barışıklık oldu silah inceleme adli raporu bekliyoruz dediler avukat bizi mi sallıyor anlamış değilim başka bir avukat tutmak istiyoruz bana tam bilgi de vermiyorlar 4 yaşında oğlum var 10 gün sonra da doğumum var çok bunaldım insanlara derdimi anlatamıyorum eşimin yaptığını hiç bir şekilde tastiklemiyorum ama psikolojim alt üst oldu her şeyle tek başıma mücadele etmekten pazartesi ara mahkeme var bu 3. Ara mahkemesi bir de bizim şaşırdığımız şey burada birisi birisine sıktı yararlandı adam vuran kişi kaçtı 2-3 gün sonra cezaevine girdi karşı taraf şikayetini çekmediği halde mahkemesi oldu ve çıktı size zahmet bir eşinize sorsanız