Fatmadali Ayseldz ben üniversite hastanesinde ücretsiz yaptırdım canım. Sadece asistanlar yapmasın prof dr seçip o yapsın dediğim için 703 tl ek ödeme yaptım ilaçlarda gonal f ve ovitrelle ye 800 tl ödedim
tatlibebegim_ Ayseldz üniversite hastanesinde yaptırdım ücretsiz tek iğnelere verdim 3500 tl şükür tuttu 18 haftalık hamileyim
myangelson Ayseldz bende öyle sandım aşılama dediğinde bu fiyatı duyunca çok şaşırdım hatta kendileri de bı 10-15 olur demişler ama böyle tutmuş tabi askeri personeller indirim falan oldu mu bilmiyorum onu
myangelson Ayseldz olabilir bir fiyat sorun bakalım doktordan doktora değişiyor mu onu bilmiyorum da. Burada gittiğiniz bir doktor var mı
yuksell07 Fatmadali bende üniversitesi Hastanesi’nde yaltirdim sigortam olmadığı için ücret 530 TL ödedim ama benimkini prof yaptı ona ayriyetten para vermedim
Fatmadali Ayseldz Kocaeli üniversitesi canım buradaki infertilite bölümü iyiymiş çevre illerden çok gelen oluyor
Fatmadali yuksell07 benim normal sgk vardı hatta rapor çıkardılar 2 aşılama yapıldıktan sonra tutmazsa tüp bebek tedavisi ücretsiz oluyor hatta ilaçlar 3700 falan tuttu rapordan dolayı 800 tl ödedik sadece