Mrv1234sim Regl olmama 10 gün var ama kasık ağrım göğüste hassasiyet var kan testi yapsam sonuç cikarmi erkenmi yoksa
Sennnnnnn Mrv1234sim daha çok yeni canım versen de belli olmaz adetinin geçmesini bekle boş yere hayel kırıklığı yaşama bence
mombarbie_ Mrv1234sim yumurtlama oluyorda olabilir belirtileriniz gebelik belirtisi değil sadece regl öncesi yumurtlama dönemi belirtilerinede benziyor
Mihrimihre Mrv1234sim en son adet tarihin ve adet döngün kaç gün mesela ben 25 ekimde adet oldum en son adetim 10 gün sürdü 22 kasımda hamile olduğumu öğrendim adetim gecikmemişti
Mrv1234sim mombarbie_ yumurtlama tarihim geçti geçen gün erken test yaptım ilkten iki çizgi çıktı sonra yok du çizgi tek çizgi oldu
Mrv1234sim Mihrimihre benim normalde 20 sinde oluyordu geçen ay 10 unda oldum ilk defa böyle oldu bu ayda 10 aralıkta olcam
Beyzanur1044 Mihrimihre hamile olduğunuz zaman adet mi gördünüz yani adetiniz tam adet gününde mi oldunuz her zaman dan farklımıydı ağrıya sancı varmıydı pıhtı lımıydı küçük de olsa özellikle merak ettim pıhtı varmıydı bi tane de olsa şüphelerim var da
Mihrimihre Yani 10 kasımda oldun kanda çıkar bu zamanda ama doktorlar hep adet zamanını bekliyor benim döngüm 1 aydan kısa sürüyor ondan hemen çıkmıştı
Mrv1234sim Mihrimihre benim çok duzenliydi hatta geçen ay çok korktum erken oldum diye ilk defa tarih değişti sürekli kaşık ağrım var bide bel ağrım
Mrv1234sim elvangnc yaptırayım yani heveslenmekte istemiyorum ama belirtilerim var yani psikolojikte olabilirmi bu ağrılar
Mihrimihre Mrv1234sim birşey diyimmi aslında hepsi psikolojik 1.5 yıldır çok uğraştım ameliyatlar tüp bebekler hep belirti varmıl gibi hissettim ama geçen ay kendiliğinden hamile kalmışım hiçbir belirti anlamamıştım hiç yani
Mrv1234sim Bencede öyle gittim apandist dedi yok oda cikmadi ağrının sebebini bir türlü bulamadılar tomografiy3 bile soktu
Zeynep15 Mrv1234sim adete 1 hafta kala kan vermiştim <2 çıkmıştı. Adete 2 gün kala 36 çıktı canım. Erken daha varsada çıkmaz
Mrv1234sim Zeynep15 tomografiye girdim ondan korkuyorum varsa bide bide bi dünya antibiyotik verdi doktor