Öncelikle herkese merhaba, burada daha önce hiç post paylaşmadım ama serklajlı olup ya da farklı risklerle gebelik geçirem bir çok anne adayının güzel doğum hikayeleri duymak istedine çok eminim bende bakıyordum hep çünkü o yüzden bi nebze olsun sizlere de moral olması açısından yazıyorum bende☺️ bende 23.haftada rahim ağzı yetmezliği teşhisi almıştım tabi herkes gibi bende çok korktum bu durumdan acaba bebeğimi kaybeder miyim erken doğar mu küveze girer mi girerse ne kadar kalır sürekli dünya kadar soru kafanızdan hep geçiyor sonrasında hafta ileri olmasına rağmen 24+2 de doktorum bana acil serklaj işlemi uyguladı . Hani bu işte ben önemli şeyin doktor olduğuna bir kez daha kanaat getirdim hem tecrübesi hem bilgisi hem rahatlığı hem sizi motive etmesiyle doktorumdan çok çok memnun kaldım Perinatolog Doç Dr Barış Büke ,İzmir’de olanınız varsa mutlaka kendisinden görüş almasını kesinlikle tavsiye ederim özellikle tekrarlayan gebelik kayıplarında üzerine tanımam gerçekten. Çok uzun oldu ama artık gelelim hikayeye :) benim bebeğiö hep çok aşağıdaydı kafası aşağı pozisyonda hep kanalın ordsydı kafası ona rağmen doktorum bana hiç yat demedi serklaj sonrası hayatına devam et dikişlerin çok sağlam dedi , bebek artık baskıyı çok arttırınca doktorum 38+0a gün verdi dedi pozisyon uygun normal doğumu deneyelim dikişlerini de doğumdan önce alayım sonrasında doğumu başlatırız demişti , 30.11 de sabah erkenden yatışım oldu önce hafif hafif biraz suni sancı verildi sonrasında epidural katateri takıldı ve dikişlerim alındı o an ki rahatlama hissini size anlatamam resmen aylardır o rahatsız hisle yaşıyormuşum öyle bir rahatlama geldi ki aa dedim nasıl rahat yürüyebiliyorum 🤭 doktorumda çok güldü bana dedim daha fazlasını bile istemem şuan aşırı mutluyum hiç düşürmeyeceğim moralimi 😀 dikişler alınır alınmaz 2-3cm kadar açılmam oldu oo güzel ilerleyecek dedik sonra 3oldu sancının düzeyini arttırdık sonra4oldu biraz daha arttırdık suni sancıyı ama ben sürekli yürüyüş vs yaptım ama sonrasında açılma durdu düzenli sancılarım olmasına rağmen kasılmalarımı hissetmeme rağmen artık akşamüzeri olmuştuk doktorum kararı bana bırakto istersen bekleyelim istersen sezeryana dönelim ama olmuyorsa vardır engel bi durum şimdiye açılmanın olması lazımdı en azından ilerlemiş olması lazımdı dedi ve sezeryana döndük ve sonrasında da dakikalar için de doğum gerçekleşmişti doğumhanede ten tene temas ve emzirme yaptık öyle odamıza geçtik bugün 3günümüz şükür her şey yolunda☺️