_Daydreamer_89 Rozatekin var sancınız ama hissetmiyorsunuz sanırım o kadar yüksek değil zaten 1-2 hafta daha durur korkmayın benim 108 i görürdü nst 35+6 da doğum yaptım
Rozatekin ikiprensannesi53 34teyim şuan düzensiz var sanırım hissetmiyorum ama henüz hayırlısı inşallah teşekkür ederim
Rozatekin _Daydreamer_89 evet önceki gebeligimdede nst de çıkmamıştı çatıda açıklık olunca yatış yapıldı o yüzden bu süreçte bende biraz tecrubesizim diyebilirim sağlıkla büyüsü inşallah sizin bebiste