Pamuk Ben internetten baktım sınırda olduğumun farkındayım araştırdım baya. Cuma günü yaptırdım sonuçlar geç çıktığı için. Pazartesi günü doktorla görüşeceğim. Napmam gerek acaba çok merak ediyorum. Bir daha benden gebelik şekeri isterler mi ki ? Zaten 4 gün sonra 28 haftalık olacağım nasip olursa