Usakli64 kaç haftalıksın? Benimde 21 haftlıkken idrarırım da çıkmıştı sonrasında ölçümler yapmıştım çok yüksekti şekerim. Dahiliyeye yönlendirildim ve diyet yaptım. Dediğin gibi hayatımdan şekeri çıkarttım, şekeri yüksek olan meyveleri yemedim. Hamur işini kestim, çavdar ekmeği tükettim vs 26. Haftadayım şekerim normal çıktı çok şükür. bu aralar bende de bi ağırlık oluyor akşamları ama ben progestan kullanıyorum o yüzden diye düşünüyorum