Syd34 ben 2 defa denemiştim çatlatma iğnesini fakat bende işe yaramadı. İki ayrı doktor uygulamıştı çatlatma tedavisini ikisinden de olumlu sonuç alamadım. Ama benimle aynı doktora giden bi arkadaşım ilk denemede hamile kaldı çatlatma iğnesiyle. Sadece sizin için hayırlı olan bir zaman vardır ve o zamanı bekliyordur buna inanın. Ben 2 yıl tedavi gördükten sonra buna inanmaya başlamıştım. Vardır bir bildiğin hayırlı zamanda hayırlı evlat ver diye dua ediyordum hep. Çok şükür 13 haftalık hamileyim şuan. Bende her gece isteyen herkese bu hasreti çektirmesin diye dua ediyorum. İnşallah en yakın zamanda yüzünüz güler arkadaşlar ❤️❤️