Kızlar dün post acmistim 38+3 de oğlumu kucağına aldım spinal sezeryan oldum 2yasindaki kızımı normal yaptım oğlum ters oldugu için mecburen sezeryan oldum simdi gelelim hilayemize sabah yatışım oldu almanyada yasiyorum Almancam malesef çok iyi degil eşimde girdi ameliyata fakat o gelmeden önce on hazırlıklar yapildi spinal belden igne yaptılar acı hossetmiyorsunuz asla sonra gazlı bezle temizlemeye başladılar ben o ara bu panik yaptım baktım sallaniyorum heyecanlandım dedim iyi değilim kusmaya başladım nabizimyükseldi falan derken eşim geldi 1de ameliyathaneye girdim çok net hatirliyorum saat vardi 1i 17 geçe doğdu hatta eşim içeri girdi 3 dakka sonra yamanimin sesi geldi ve kucağına verdiler sadece hissiyatı içimde yer değiştirdiğini hossediyorum bagirdaköarim oynuyor sallamıyor sanki o an kötü hissediyorsun ama acı asla yok ben normal dogum biri yapmış olarak önereceğim eğer normal giden bir düzeydeysiniz sezeryan olmayin agriyi doğumda hissediyorsunuz sancı çekiyorsunuz ama ayağa hemen kalkiyorsunuz duan ben ayağa klkmakta uorlaniyorum dikiş yerlerim çok açıyor karnım açıyor devamlı ağrı kesici aliyorum ağrı kesici almadan asla hareket edemiyorum kesilen yerler açıyor karnımın üstü ve yanları açıyor emzirirken sonuçta çocuğu aliyorsunuz ozaman aciyor en iyisi gerçekten normal doğum bana göre