baab1 öğünlerini aksatma ben öğlen yemeği yemediğim zaman direk akşam yediysem olurdu sonra dikkat ettim aç kaldığım için birden yemek yiyince uyku hali aşırı terleme çarpıntı oluyodu sonradan dikkat ettim bunlara olmadı. doktora söylediğimde ara ara ye dedi zaten o da tahmin ettiydi küçük bebeğim olduğu için onla ilgilenmekten fırsat bulamiyodum