Momandmery SenaBM Ben kimseye aldırmadım canım kesilmez de derler ben kestim boyamadım ama sadece kimyasal sonuçta bence sende ertele biraz ve en önemlisi doktoruna mutlaka danış 🎈
eylmz SenaBM doktorumun onayıyla 2kez dip boya yaptırdım. Zaten bu konuda kesinleşmiş bir açıklama yok tamamen kişinin kendi tercihi
MelteM2cck 3.aydan sonra organik boyalarla boyanır diye biliyorum ama saçlarım bembeyaz olduğu halde boyayamadim açıkçası
Guldenozkan Bu benim en büyük sorunum 🤦🏻♀️ saçlarım beyaz ve hep boya gerektiriyor. Henüz 2 aylığız 3. aydan sonra boyamayı düşünüyorum bende..