Kuzeyozum 29 haftalık hamileyim 3 gündür bebeğimin hareketlerini hissediyorum ama daha az hissediyorum doktora gitmeli miyim
Enas2365 Kuzeyozum benim de 28. Hafta boyunca çok çok az hareket oldu doktora gittim nst ye de girdim. Doktorun odasına girdiğimiz an hareket etmeye başladı 😂 siz de bir muayene olun isterseniz aklınızda şüphe kalmasın
Kubragnssvr63 Kuzeyozum bende 27 haftadayim ve aynı durumdayım çok derinden az az hissediyorum onun dışında hicbisey yok kafayı yicek gibiyim resmen 😞
11-02- Kuzeyozum normal cnm bende o haftalar aynı şeyi yaşayıp doktora gitmiştim 31. Haftaya kadar düzensiz olur hareketleri demişti
Kuzeyozum Enas2365 alttan muayne ettiler mi bu ara çok muayne olmak zorunda kaldım tekrar olmak istemiyorum 🥹
Kuzeyozum Kubragnssvr63 ay herkes böyle yazıyor demekki normal sende içini rahat tut en azından hissediyoruz❤️