myprincessgirl_ Hanımlar uyuz olupta Kwellada losyon kullanan oldu mu? Yardımcı olur musunuz ya da ne kullandınız 1 haftadır sadece beyaz sirke sürüyordum yok fayda etmiyor hatta daha yoğun kaşınıyorum ☹️☹️
Selin31 myprincessgirl_ Kullandığınız kreme uyuz direnç geliştirmiş bende kullandım işe yaramayınca başka dermatologa gittim xabion losyon verdi onu kullanıyorum doktorun dediği şekilde daha rahatım sizde isterseniz doktorunuza danışıp dediği şekilde kullanabilirsiniz.
Bytr Biz 3 aydır ugraşıyoruz dogumuma 1 ay kaldı o losyonu kullanıyorum ama geri çıkıyo biraz rahatlatıyo ne yapcaz bilmiyorum
myprincessgirl_ Bytr gerçekten çok zor 🙁 siz nasıl kullanıyorsunuz o losyonu sanırım 3 gece sürüp 4. gün banyo yapmanız lazım 1 hafta sonra tekrar 3 gün 4. gün banyo.. 3 hafta boyunca tekrarlamanız gerekiyor ☹️☹️
Bytr myprincessgirl_ hayır haftada bir kere 2 hafta kullanıyosunuz aynı gün olcak herşey yıkanup ütülendi evi çok detaylı temizledik olmuyo deli olucam
Selin31 myprincessgirl_ bende 7 aylık hamileyim canım.Kadın doğum doktoruna da sordum kullanmamda sakınca var mı diye mecbur kullanacaksın dedi.Duşa girip cildini tahriş etmeyecek şekilde kese yapcaksın sonra 3 gün üst üste losyonu kullanacaksın dedi kıyafetlerini değiştirme üç gün boyunca üstünde kalsın.Bütün evi sirke yada çamaşır suyuyla temizleyeceksin herşeyi 60 derecede yıkayacaksın çanta kemer tarzı şeyleri de 3 gün boyunca ağzı kapalı poşette tutacaksın dedi.
myprincessgirl_ Cvznrrr evet maalesef uyuzum ben doktora gitmedim ama eşim iki oğlum gitti uyuz dedi doktor aynısı bende de var 🙁