Selvozge aynısını bende yaşıyorum ççoook kötü bişey 🙁 insanın ellinde değil dürtsen ağlıcak gibiyim bişe eşimde yanımda olmayınca daha çok üzüntülere girdim inşallah herşey yolluna girer 🙏🙏 şuan yazarken bile gözlerim doldu 😪🙁 inşallah bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız 🙏🥰