Karasevdam Kizlar şuan özelde muayene sırası bekliyorum. İnşallah kalp atışı duydum diye yazarim birazdan buraya 🙈 çok tedirginim ya.. kalp atışını duymadan sevinemiyorum🥺
Adile_aksoy Karasevdam ben 6+5 haftalıkken duydum kalp atışını kendimi tutamadım ağlamaya başladım 🥺🥺 şuan 7+3 haftalığız
busraaa10 Karasevdam hiç stres yapma canım benim bende öyleydim panik atağım tutuyordu her gittiğimde ama çok şükür 😍🫶🏼
Selinselinselin Karasevdam benim randevum tam 6 haftalıkken salı günü inşallah bende duymasam da makine görür atışı en azından
Eda3838 Bende 6. Haftamda duymuştm ama bazen ileri haftalardada olabiliyor o yüzden hazrlıklı ol duymasan dahi üzülme sakın :))
Karasevdam Kizlar kalp atışı duydum..ve de daha önemlisi ikiz olma ihtimali çok yüksek dedi.. iki taneyi görüyorum ama kalp atışını tam duyamadım ikincisinin dedi..alttan bakayım ya da on gün sonra gel dedi.. on gün sonra gelmeyi tercih ettim 🙈
Mervetunc21 Benim sadece henüz kese oluşmuş doktor 4 haftalık dedi beta 1899 kızlar bebeği ne zaman görürüm
Karasevdam busraaa10 inşallah ikizdir bakalım😍 hafta sonu belli olacak.. bir cocuktan üç cocuklu hayata geçiş yapcam eğer nasip olursa tabi☺️