Merhaba arkadaşlar.Yaşım 32,şuanda 5 aylık hamileyim.Evlenmeden önce ne olur ne olmaz yaşımdan dolayı riske girmemek için bazı testler yaptırdım.olurda çocuk için herhangi bir problem varsa,beklemeyelim çözüm bulalım diye.Ama aynı zamanda,işin içinde de olduğum için,kendimce evlenmeden 3 ay öncesinde,içinde folik asidinde olduğu yumurtalık kalitesini artıran bir vitamin takviyesi kullandım.Neyse sonucum tahmin ettiğim gibi düşük çıktı,amh 0.49 du.Aslında yaşıma göre normaldi bence ama gittiğim bir doktor bana direk bu değerle hamile kalman çok zor,biz bu değerdeki hastaları direk tüp bebeğe yönlendiriyoruz dediler.Onu dediği an zaten bütün umudum kırılmıştı,çünkü bende niyeyse sanki hep olmucakmış gibi hissedip önden hep tedbirler almak istemiştim.Sonra başka bi hastaneye başka bi doktora gittiğimde,ya kızım git istersen bir sene bekle,sıkıntı yapma,değerin gayet yaşına göre normal dedi.Profesör doktor olduğu için beni acayip umutlandırdı ve kafamı baya rahatlattı.Ama ben yine de kendi taktiklerimi ve evli arkadaşlarımın önerdiği taktikleri denedim.evlendikten sonra pahalı ama inandığım bir takviye daha kullandım(zararının olmadığınında onayı alarak tabi tanıdık doktorlardan).Birde ilişkiden sonra hemen kalkmamak,ayakları havaya kaldırıp bi süre beklemek,hatta bi keresinde öyle uyumuşum:) çok uzattım.17 haziranda evlendim,27 haziranda hamile kalmışım :)🤲🏽 Yaşadığım bu deneyimi paylaşmak istedim.Kesinlikle umudunuzu hiç kaybetmeyin,ve hep olumlu olacağını düşünerek hareket edin,inşallah Allah isteyen herkese nasip eder 🤲🏽