1 haftadır böyleyim, sürekli uyku, midemde baskı hissi var iştahım kapandı yemek yedikten sonra berbat oluyorum çok ağırlık çöküyor sürekli yatasım var ama yatarken de huzursuzum hangi yana dönsem rahat edemiyorum sanki. İlk haftalarda bile midem bulanmadı ilk defa midemde garip bi his var kusturmuyor ama hafif bulantı hali sürekli. Siz ne durumdasınız 🤧🤧🤧