Mefii34 Doktora 5+3 olarak gittim adet tarihime göre söylemişti doktor bugün 6+3 kese var ama bebek görülmedi gene böyle birşey yaşayan var mı bilgisi olan yada 1 hafta sonra gel birdaha bakalım dediler 😔
Nalinnn14 Mefii34 bende 6+0 da gittiğimde sadece keseyi görmüştü eğer kese 20 mm altında ise bebek görünmez demişti doktorum siz bi ultrason kağıdınıza bakın orada yazıyordur endişelenmeyin haftaya görürsünüz inşallah ben 7+0 da görmüştüm bebeği ve kalp atışını
Kelebekmisaliihayat Mefii34 normal, endişelenmeyin, bazen geç döllenme olabiliyor. Ben de 7.haftada bebegi görmüştüm. Güzel haberler alın inşallah 🌸
Musemma06 Mefii34 bende de aynısı oldu 6 +4 de gittiğimde yoktu 8+3 de gidince bebeğide gördüm kalp atışını da duydum
Ayse_gul46 Bende de ilk keseyi görmüştü çok küçük git 3 hafta sonra gel demisti 7. Haftada gittim kalp atışını da dinledim çok şükür iyi düşünün hep 💞
Mefii34 Ayse_gul46 ben ilkde ikizlere hamileydim birinin gelişiminde gerilik vardı embrio kayboldu birinin kalbi durdu kürtaj oldum ondan dolayı stres var
Mefii34 esra_demiribis0309 allah kimseye yaşatmasın bende yaşadım ikizlerim olacakdı bir kesede benek gelişiminde gerilik vardı diğerininde kalbi durdu aldırmak zorunda kaldım kürtaj oldum gidipde bebeğin görünmemesi çok zor oluyor böyle birşeyi daha önce yaşayıpda
Kelebekmisaliihayat Mefii34 bazıları korkutuyor, simdiden endise etmeyin. Çokça dua edin. Rabbim hayırlısıyla sağlıklı evlatlar versin 🌸
Mefii34 Kelebekmisaliihayat dualarım tüm anne adayları ve kendim için inşAllah herhes güzel haberlerle evine döner … 🌺