Mervebbcggf Sincan lokman hekim hastanesinde bebek yogun bakım 4 gun once spinal sezeryan oldum bebegimin solunum sorunu var diyip yatirdilar bu durumu yasayanlar varmi varsa benidr aydinlatin allah rizasi icin cok uzuluyorum bebegim orda kaldi ben burdaa😔😔
Klcrn Mervebbcggf yeğenime de olmuştu ama korkmayın kısa bir süre tutucaklar strese girip sütünüzüde etkilemeyin onun sağlığı için bi kaç gün tutarlar
M198935 Mervebbcggf evet ben yaşadım oğlum 38+0 da 3600 doğmasına rağmen kyvez de kaldı doğarken nefes sorunu yaşamış morarmıştı daha sonra da ciğerlerinde enfeksiyon çıktı on gün kaldı kuvez de ama korkmayın geçen ay kardeşimin kızı da aynı şekilde bir hafta kaldı arkadaşımın bebeği kaldı iyiler evindeler şimdi sağ salim çıkacak inşallah çevrem de çok yaşanan bir durum oldu sezaryen doğumlar da özellikle oluyor
Zeyasln Mervebbcggf erken doğum yapmıştım doktor yoğun bakıma girebileceğni söyledi ama başta yanıma verdiler sorun yok diye sonra inlemeye başlayınca aldılar ciğerleri ıslak kalmış nefes alamadığı için yığın bakıma aldılar üstüne sarılık oldu kanında enfeksiyon felan olunca 10 gün sürdü çıkması şimdi büyüdü abi olmayı bekliyor 😅
M198935 Mervebbcggf orda kalma süresini dert etmeyin çok zor bir süreç ama en önemlisi bir an önce kendini toplayıp her gün iyi haberler almak 5gun ile 15 gün arasında kalıyorlar tek solunum sıkıntısi var ise daha kolay atlatır biz de enfeksiyon da vardı
Mervebbcggf M198935 tek solunum icin ara ara veriliyomus simdi solunum 72 saat kendi alip verirse birakilir heralde
M198935 Mervebbcggf evet ozaman erken çıkarırlar solunum yapmaya başlayınca çıkar arkadaşımın bebeği 5gunde çıktı