Kızlar merhaba, ben 32 haftalık gebeyim başından beri Figen hanıma gidiyorum ama son zamanlara geldikçe araştırdım ve hep sezeryan yaptığını duydum. Ben normal doğum istiyorum sizce murat doruğa mı geçmeliyim doktorumla bu durumu konuşmalıyım mı ? Murat doruk ve hastanesi nasıl ona gidenler yazabilir mi lütfen 🙏🙏🙏