Kızlar benim vajinismus sorunum var bilen bilir.Doktor muayene etmek istediginde vajinal usg ile ben resmen kendimi geri cekiyorum.Korkuyorum yani.Bundan önce de mantar testi için çatala çıkmıştım.Cok kötü oldum.Doktora zor izin verdim tahlil için.Konusmustum doktorla normalmi sezeryanmi diye.Doktor açılmana bakacaklar ama sen kendini korkutuyorsun dedi.Haklida istemsizce kendimi itiyorum.Bu durumda sezeryan olmayı tercih ediyorum.Cunki doğum sırasında ya yapamazsam bebeği tehlikeye sokarsam naparim diyorum.Ona zarar gelsin istemem🥲Sorum şu ki etrafinizda yada aranızda benim gibi olup normal doğum yapan oldumu?Yani yapa bilirmiyim acaba.