Bebekkkk 25 haftalık hamileyim Geceden beri sağ göğsümün altı kaburgam sanırım ağrıyor normal mi nasıl geçer yaşayan var mı 😑
Ebru-29 Bebekkkk ben geçenlerde yaşadım sanırım kafasını oraya dayamisti bol bol masaj yapın o bolgeye
bidiben Bebekkkk çok normal canım bebek yukarıda olduğu için baskı yapıyor ve gaz sancısı belirtisi demişti doktor soda iç yardımcı olur 😊
Aysegulmer Bebekkkk bende o haftalarda başladı sonradan daha şiddetlendi. Maalesef çözümü pek yok rahatlamak için youtube da egzersizler var onları yapabilirsiniz