Yaprakk35 ben ilk hamileliğimde hem büyüyen hem yavru yataklı beşik aldım çok memnunum . Şimdi 2. Ye hamileyim kızım 2 yaşında iyiki almışım diyorum 😬 hamile olduğum için indirip kaldırmıyım diye artık alttaki yavru yatakta yatırıyorum kızımı . Bebişlerim büyüyünce de 80-1.80 2 yatakları olacak inşallah 🤗