2prensesannesiiii
Bu değerle vajinalden kese görünebilir eğer görünmüyorsa mol değil ama kimyasal ya da dış gebelik yaşıyor olabilirsiniz ben 6+4de kürtaj oldum kese hiç görünmemisti ve değerim düştü kanamam oldu ve sonra yükseldi ama sizde artış görünür düşüş yok biraz daha bekleyin kese için ama görünmezse kürtaj olabilirsiniz hiç endişelenmeyin ben kürtajdan hemen sonra hamile kaldım
Adana’da bir doktora gidebilirseniz bence adana ya da Mersin’e gidin detaylı bakılsın