38+2 deyim şu an nişanım geldi açılmam da bir cm di en son ama şu an ne alemde bilmiyorum. Ara ara karnımda sertleşme oluyor geçen gün hastaneye yatışım yapıldı nst de yüksek sancılarım çıktı. Böyle olup yakın zamanda doğum yapan oldu mu. Şu an bel ağrım var ara ara da sancı giriyor ama bilmiyorum kendimi çok strese sokuyorum sürekli doğumu düşünüyorum başka hiçbir şey düşünemiyorum