Ben 38+2 deyim ben bile bazen kendimi hamile hissetmiyorum tek ben de olmuyormuş şükürler olsun. Kendimi sorunlu gibi hissediyordum hatta bana annelik duygusu bile yüklenmedi sanki o his henüz yok. Arkadaşım da yeni doğum yapmıştı kucağına alınca gerçekten hissediyormuşsun öyle diyor umarım tek değilimdir