18 haftalık hamileyim, son bir haftadır gece açılmalarım başladı ama kalkıp yemiyorum, buda bende kilo kaybı yapıyor sanirim , çünkü daha kilo almadım, bu hafta alırım diye düşünüyordum aksine vermişim . gün içinde yeme içme normal kendimi kismiyorum ama gece yemesem bebeğe zararı olmaz dimi?