Kızlar ikinci bebeğime hamileyim tam 40 haftalık ,biraz önce lavaboya gittiğimde peçetede toplu ignenin başı kadar 3,4 damla kan vardı ,normalde ilk hamileligimde sümüksü bir kıvamda kanlı bir şekilde nisanim gelmişti ama bunda kan var ama sümüksü bir kıvamda değil,normalde ama neredeyse hergün sümüksü bir kıvamda beyaz akıntım oluyor sizce bugünkü peçetedeki kan nişan olabilirmi?