Hulyaaaa size de çok geçmiş olsun, inşallah en yakın zamanda kavuşursunuz🥰
Enfeksiyon bende de var ama doktorum çok önemsemiyor bol su iç diyor doğuma sebep olduğunu bilmiyordum😳 Çok yüksek miydi enfeksiyon? Birde sancı vs oldu da mı anladınız me belirtisi oluyor