Rbiatpl Arkadaşlar 6 haftalık hamileyim ağrımaya dişimi ağrı girdi acı çekiyorum dr a gittim kanal tedavisi korktum yaptırmadım bu haftalarda deneyimi olan var mınsiCr yaptırayım mı ? 🥺
BirazbundanBirazondan1 Rbiatpl bildiğim kadarıyla ilk 3 ay diş yaptırmayı önermiyorlar. İkinci 3 ayda ise diş doktoru ne yapcağını kadın doğum doktoruna nae yapcağını bildirip onay alması gerek diye biliyorum. Diş doktorunuza hamile olduğunu söylemeniz gerek
Rbiatpl BirazbundanBirazondan1 diş dr u bir sıkıntı olmayacağını söyledi doğum dr u önermedi ama ağrıdan duramıyorum