Selinselinselin kesinlikle katılıyorum. Doğumdan sonraki 40.gün kontrole gittiğimde nezaketen bebeği bile sormamıştı. Sanki kendisine yeni geliyormuşum gibi davrandı çok tuhafıma gitti. Bi süreç geçirdik birlikte sonuçta, aşırı soğuk bir doktor, neyseki sağsalim bebeğimi şükür kucağıma aldım.