Aybarssmom_ Blueberry0 benim ablamında aşırı olurdu gaviscon içiyordu o hatta ölçüyü falan bırakmıştı şarapçı gibi kafaya dikip içiyordu artık 🤦🏻♀️
bebeksu0 Aybarssmom_ bende 33+3 şuan aynı sorunları yaşıyorum kasık ve bel ağrısı ayrıca vajnada batma hissi maalesef çaresini bulamadım
Aybarssmom_ bebeksu0 geçmiş olsun inşallah bi an önce geçer 🍀 misafirlerim gelene kadar geçse benim bari