Kızlar bende 37+6 yım haftaya 38 oluyorum dün doktora gittiğimde bebeğin kanala hafif girdiğini görmüş ama bende açılma olup olmadığına bak adı ve bahsettiğiniz ağrı ve baskıları Pazartesiden beri yaşıyorum az evvelde ağrıdan uyandım çarşamba tekrar gidicem kontrole inşallah o zamana kadar bir şey olmaz çünkü ben de sezaryen doğum yapacağım