Gule1- bende dün Kontorulüm vardı 36 haftalıkım doktor 2 hafta daha bebeği tutmak istiyor dün verdi hap sabah öğle akşam öğlende içtim çok başım ağrıdı doktor zaten demişti baş ağrısı yapar diye aldırış etmedim ama akşam içtiğimde kalbimin sesini odada herkes duyuyordu çenem uyuşmaya başladı beynim patlıcak gibi oldu tansiyon aletleri ölçüm yapamadı error verdi çok korktuk