Hilallf hastaneye göre değişiyor o. Her hastanede yok değil. Benim doğum yaptığım hastanede vardı mesela , benim bebeğim de beş gün yoğunbakımda kaldı ve devlet hastanesinde yer olmadığı için çam sakura , Beylikdüzü devlet hastanesinden gelen bebek çoktu. İnşallah myur bir durum olmaz 🙏