Deletedmom421 Sincan koruya giden varmi ? 20 haftadan sonra oraya gitmeyi dusunuyorum dogum paketi ne kadar bilen varmi yada sadece dogum ucreti? Hangi doktoru onerirsiniz Etimes hastanesi hakkindada bilgilerini bekliyorum
Adalet66 Deletedmom421 etimed hastanes mehmet akif hoca süper bir doktor ben oraya gidiyorum şiddetle tavsiye ederim bilgili çok yüler yüzlü bir hoca
Hatice66 Deletedmom421 koruyu bilmiyorum ama ben etimede gidiyprum canım şuan 38 haftalığım dogum paketi almıştım 3500 şimdi 4000 olmuş galiba doktorumdan cok memnunum
bsebse Deletedmom421 koruya gidiyoruk canim. 16.haftadan sonra dogum paketi almistim 3400 idi. Doktorum malesef baska hastaneye gecti. Su an hastaneye yeni gelen doktorla devam edicem
Deletedmom421 Adalet66 bayan dr olursa daha iyi benim icin canim sadece dogum ucreti nekadar bilgin varmi
bsebse Deletedmom421 detayli dahil degil canim. O haric herseyi kapsiyor. Yeni gelen fatma hoca var ona bir bakmak istiyorum. 36+0 oldugumdan hastane degistirmek istemiyorum.
bsebse Tubiiii benim icin biraz da onemli olan devletten gelmesi. Hep ozelde calisan doktor cok istemiyorum Huseyin hoca da alaninda 1 numara ama cok kalabalik zaten kendisi
Tubiiii bsebse ben daha önce kudret hocaya gidiyordum şimdi ise Fatma hanıma gidiyorum oda yeni geldi o yüzden sordum
bsebse Tubiiii bende kudret hocadaydim ve su an Fatma hanima devam ediyorum ptesi kontrolum var benim :) kac haftaliksin
Ema Bende Sincan koruda fakia Ceylan çiftçiye gitmeye başladım ilk izlenim iyiydi ilgiliydi hakkında bilgisi olan var mı acaba ?
Ema bsebse hayır bende Kudret hanımı duydum bi tanıdığımız gidiyordu başka yere geçecek deyince faika Ceylan’a başladım