HHandee canım gönlünü ferah tut bana da kadın doğum doktorum bağırsağında parlaklık beyazlık görüyorum ama emin değilim dedi bi hafta sonra ayrıntılıya girecektim orada perinataloji uzmanına görün bi her ihtimale karşı dedi. Perinatolog hiçbir sıkıntı görmedi.Ayrıca bunlar sık karşılaşılan şeyler ilerleyen haftalarda ortadan kalkıyor kuzenime de kalbinde parlaklık var dendi 20.haftalarda şimdi 30 oldu kendiliğinden geçmiş.o yüzden güzel düşün dua et Rabbim evlatlarımızı sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻❤️🌸