Cansuarslan2010 Merhaba hanımlar 15 haftalık hamileyim ve oturduğum zamn sal karin ve kasik arasında birşey atıyor sanki karin hareketi değil onu biliyorum.acaba hareketlerini erken hissetme durumu olabilirmi
Ecece Cansuarslan2010 canım şuan aynı şeyi bende hissediyorum sen artık tamamen hissetmeye başlamışsındır o hissettiğin doğruymuş dimi
Popmum Olur canım hissedersin pıt pıt böyle bir şey sanki ordan cama tıklatır gibi. Dışardan değil ama içerden hissedilir. Ben 20. Haftamı bitirdim. Tam senin zamanlarında hissediyordum hala hissediyorum artık pıtpıtlar seyirmelere dönüştü bazen daha sert ☺️ şimdi sana gaz falan diyecekler ama o bebek bence...
AlininAysesii Ya ben de yarın 15+0 oluyorum, az önce sırt üstü yatarken karnımda böyle yumru gibi bi şey oldu 2-3 saniye sürdü ve kesildi, sonra tekrar oldu... Bebek hareketi mi bu? Sanki karıncalanma gibi bi his, tam tarif de edemiyorum ay 😂