Havva122 Kızlar bugün 34+4 olduk ilk defa üç dört keredir hissettiğim makatta vajinada baskı ani sızı hatta bacağımda da 🤦♀️ Neden oluyordur acile gitmeyi düşündüm ama suanlık geçti devam ederse gideyim mi yaşayan var mı son haftalarda
Meltemmms Havva122 benim oluyordu 2 3 gündür bugün gittim nst de sancım 100 üzeri çıktı 🥲 ama yalancı sancı dedi doktorum. Bide bebek kanala girmiş o yüzden oluyormuş o his. 35+6 yım 🤗
sifanur61 Bende de oluyordu bebek aşağı inmeye başlamış serviksim kısalmaya başlamış 23 mm olmuş sancılarımda 40-80 arası olduğundan erken doğum riskim var ciğer geliştirici iğne yaptılar 3 tane 33+4 haftalığım
DertliHamile sifanur61 benim de aynı bebek dönmüş rahim boyum kısalmış sancım da oluyor ara ara. Ama doktor bakmadı nst den. Erken gelebilir dedi sadece 😢
sifanur61 Havva122 doktora mutlaka söyle herkes sana normal bu normal bu bunlar olabilir der bi gidip bakarsın normal değilmiş Bana herkes normal deyip durdu bi gece tesadüfen gidip baktırayım dedim resmen doğum sancısı çekiyormuşum doğumun başladı dediler resmen Seni korkutmak değil niyetim ama geciktirmeden mutlaka söyle doktoruna herkes bir değil herkesin hamileliği aynı değil
Sksjsux355-- Havva122 benim 37+0 olduk uyuyamiyorum o yüzden öyle bi baskı yapıyor ki yırtıldim nerdeyse oturmuşum yatakta bildiğin uzanamıyorum