Kargielif Ben 26 kasımda 35+3 haftalık doğurdum.Suyum geldiği için acil sezeryana alındım.Çok şükür çocuğum küveze girmedi.Doktor önceden söylemiştiki her şeye hazırlıklı olun.(kilo 3400gr,boy,51 sm ) Ameliyat boyunca çocuk küveze girmesin diye dua ettim