Gmz_Dzdr Hep içimden geçerdi acaba rabbim bana da doğum hikayemi yazmayı nasip edecek mi diye. Çok şükür nasip etti. Rabbim herkese bu duyguyu tattırsın. Perşembe günü bebeğin hareketlerinde azalma olduğu için renkli ultrason girdik. Bi sıkıntı yoktu çok şükür. Sonra doktorum kan tahlili istedi öğleden sonra sonuçlar çıkar gelirsin bakarız dedi. Eve gittim baktım afedersiniz kahve rengi bi akıntı. Korktum allahtan yanlız değildim. Hasteneye gittim tahlil sonuçlarında da bi sıkıntı yoktu. Doktoruma benim nişanım geldi dedim. Doğru acile cati muayenesi yaptılar 3 cm açılma vardı. Eve git sancılarını takip et sıklaşınca gel dedi. Eve gittim gece 00.30 bi nisan daha geldi asıl sancılar ozman başladı sabaha kadar göz kırpmadım 10 dk bir şancı vuruyodu. Sabah 8 de hastaneye gittik olanları anlattım tekrar bi cati muayenesi 4cm açılma ve incelme vardi. Doğru nts ultrason derken yatışim yapıldı. Normal sancıyla 7cm kadar açılma oldu sonra suni sancı verdiler. Sonraaaaa saat 16.32 de mucizem koynumdaydı. Rabbime binlerce kez şükürler olsunki bu duygu bana nasip etti. Rabbim tüm hamile annelere sağ salim kucağına almayı nasip etsin. Evlat hasretiyle yanıp tutuşan herkese nasip etsin. Biliyorum çok uzun oldu aslında daha da uzun du ama özet yazdım 😊
Mutluluk71 Gmz_Dzdr canim bennim sabahtan kahverengi akintim oldu böyle hafif suluydu amaa ardindan kasilmalarim oldu bende sancilarim sıklasinca gideyim diyorum benimde dogum zamnim gelmis gibi diymi
Gmz_Dzdr Bluedreams annemim söylediği gibi anne olmak kolay değil 😊 suni sanci zor biraz. Doğum kolay olmasını istiyosaniz şancı geldikçe ıkınacaksiniz bağırmak ise yaramıyo. 😊
Gmz_Dzdr Mutluluk71 Evet peçete kullanıyodum dediğin gibi kahve rengi akinti gördüm. Sordum büyüklere nisanın geldi dediler.kasulmalar başladı. 12.30 gece afedersin sümüksü kahverengi geldi o saatten sonra 10 dk bir şancı çektim