1emineacarr Kızlar Bat 15-16 ydı. Olmadım regl şu an inanılmaz derecede göğüslerim sızlıyor ve akıntım cok. Hemen hemen iki hafta once leke seklinde bi akıntı geldi o kadar. Gebelik belirtisi mi bunlar sizce
gulsenmstf 1emineacarr adetinize kaç gün var ? Genelde 8 üstü gebelik sayiyolar biraz daha bekleyin yükselir belki
Sev5 1emineacarr benim adetim 6 gün gecikmişti cikmisti aynı belirti vardı çok akıntım olmuştu hatta adet oldum diye sürekli tuvalete gidiyordum sonrasında çift çizgiyi gördük Allahım insallah size de nasip eder
birmucize1 1emineacarr 4 gun olmus yarin birdaha kan verin varsa cikicaktir yoksada bi kadin doguma gozukun doktor kontrolunde uygun gorurse sokturucu kullanin
Merve-metin 1emineacarr siz tekrar kan verin çıkmazsa kadın doğuma gidin muhakkak benimde bar 18 kasımdı kaç tane test kan verdim çıkmadı 14.gün dün akşam adet oldum bugün kadın doğuma kontrole gidecem bende de göğüslerde şişlik ağrı ve akıntı vardı ama akıntı adet belirtisi de olabilir test yapmadan kesin hamilelik denmez bu belirtilere ihmal etmeyin sakın