Arkadaşlar son regl başlangıç tarihi 1 Kasım döngüm 25 gün normalde yani ayın 25i olmam gerekiyordu neyse olmadım 26 27 28 i de olmadım ama olacak gibiydim hep 29 akşamı test yaptım artık normal döngümü 4 gün geçmişti çünkü ama negatif çıktı şimdi ayın 2 si halâ regl olmadım yediden test mi yapsam olabilir mi acaba son iki gündür belirtiler yine regl olcam gibi ama yok