Sevvalll42 tabıkı omcelık Allah bılır ama sıze kendiden bahsedıyım belkı fıkır olur 🌸 folık asıt kullandım hamıle kalmadan 1 ay öncesinde kolaylastırıyormus dıye duydum, yumurtlama gunlerımı takıp ettım kı hesabıma göre o gün bebeegım tutmuş , ılıskı sonrası yarım saat ayağımı yüksek yere diktım kesınlıkle ayağa kalkmadım ılıskı sonrası. Bu şekilde yaptım tabi hayırlısı Allah bılır yınede ama sız elınızfen gelenı yapın ınsalah olur ☺️