Ben 9000 küsür bi rakama yaptırmıştım 6 ay falan önce. Bu testler genelde dolar bazında olduğu için fiyat değişkenlik gösterebiliyor. Devlet hastanelerinde yok, fakültelerinde çoğunda mevcut değil. Olanlardada bakılan tarama kısıtlı. Ben bir çok laboratuvar ile görüştüm hepsinin ayrı paketleri ve ayrı fiyatları var ( kimi 5 hastalık bakıyor kimi 10 kimi 15 gibi düşünebilirsiniz) . Benim yaptırma amacım ikili üçlü taramaların sonuçlarındaki saçmalıklar yüzünden hiç strese girmemek ve cinsiyeti erken öğrenmekti😅 fakat ileri yaş gebeliklerinde , şüpheli durumlarda yapılmasını muhakkak tavsiye ederim. Normal bir durumdaysanızda gerekirse bebişinize odasını geç yapın her şeyini almayın ama genetik testi yaptırın bence. Çocuğunuza yapabileceğiniz en iyi yatırım çünkü. Çok görüyoruz ikili temiz çıktı bebeğim engelli doğdu vs gibi şeyler. Tabi ki ben kötüde çıksa aldırmayı düşünmüyordum mesela ama en azından aksi bi durumda sürece hazır olmak isterdim😊