Sibelsamet_64 Yarın öğlene misafirim gelicek kızlar bn poğaça yapmak istiyorum ama peynirim kalmamış lor peyniri koysam içine güzel olur mu
Ozlem0007 Sibelsamet_64 Sibelsamet_64 evet cok guzel olur bende lorla yapıyorum eger tuzsuz sa tuz ekleyebılırsın
Minikmucizelere Sibelsamet_64 olur kiz ben lordan yaparim genelde guzel oluyo ya lor yaparim yada cokelekten Sen normal peynir mi kullaniyosun çökelek falan mi
Sibelsamet_64 Minikmucizelere normal peynir kullanıyorum canım BİM’in lor peyniri mi tuz ekliyor musun içine
Minikmucizelere Sibelsamet_64 ben icine eklemiyorum hamuruna kattigim kadariyla yapiyorum bende bimden alirim mavili bisey dimi ambalaji