AzcikMantikliOlun askk_55 ikisi de çok güzel isimler. Şöyle bir düşünüyorum kaan ve kerem adında iki arkadaşım var. Kaan yakışıklı sempatik kerem yakışıklı ve efendi 😄 tercih sizin 🤩🤩